Dragana Dabović i Tijana Pečenčić: Ljubav nas pokreće


Dragana Dabović, Tijana Pečenčić, Foto: Marko Poplašen
Dragana Dabović, Tijana Pečenčić, Foto: Marko Poplašen
Junakinje serijala Vojna akademija Dragana Dabović i Tijana Pečenčić pričaju kako su se zbližavale dok su služile vojsku i otkrivaju zašto ne vole muškarce koji im povlađuju
Prijateljstva koja se stiču u vojsci, prijateljstva su koja traju ceo život, a ovu tvrdnju potvrđuju i mlade glumice Dragana Dabović (24) i Tijana Pečenčić (25) junakinje gledanog serijala Vojna akademija, koje su snimajući ovu seriju provele šest meseci na akademiji za buduća vojna lica. Ove temperamentne dame iako na prvi pogled potpuno različite jedna u drugoj pronašle su iskrene prijatelje, a u razgovoru za Story otkrivaju svoje stavove o ljubavi, priznaju da ne vole momke koji im povlađuju i govore kako na njih utiče zaljubljenost. Tijana i Dragana kroz osmeh se prisećaju i dana kada su se upoznale.

Story: Kako i kada se rodilo vaše prijateljstvo?
Tijana: Naš prvi susret je bio na snimanju jedne reklame, tada se nismo upoznale već smo se samo srele. Nakon toga je usledila Vojna akaedmija i tada smo se zbližile. Naše razlike su vidljive, ona je plava, a ja crna, Dragana je smirenija od mene, koja sam temperamentnija. Idealna smo kombinacija i vaga jedna drugoj.
Dragana: Neverovatno je koliko smo sličnih energija. Jedna druga dopunjujemo. Mislim da su se prilikom našeg prvog susreta upravo te energije prepoznale i poklopile.
Story: Po čemu ćete pamtiti vaš šestomesečni boravak na Vojnoj akademiji?
Dragana: Tada smo spavale u istom krevetu, jele iz istog tanjira, i uvidele da smo bliske duše. Pravo je bogatstvo kada sa 25 godina steknete pravog prijatelja, jer su najčešće istinski dugovečna samo ona prijateljstva koja izgradite tokom školovanja.
Tijana: Jedva smo čekale kraj snimanja kako bi skinule uniformu koja je bila ogromna. Često su nas pitali kako nas dve uspevamo da savladamo sve fizičke zadatke s obzirom na to da smo sitne krađe, ali to što smo krhke ne znači da nismo spremne za velike napore.
Story: Da li ste prilikom upoznavanja jedna o drugoj imale neke predrasude?
Tijana: Po tome smo možda najsličnije, jer nismo imale predsrasue jedna prema drugoj, niti ih imamo prema drugim ljudima.
Story: S obzirom na to da ste živele zajedno, da li ste jedna u drugoj pronašle i savetodavca za privatne probleme?
Tijana:  Jesmo. Shvatile smo da volimo iste stvari, imamo slična ili ista interesovanje. Imale smo mali ritual pred spavanje, a to je bilo da čitamo jedna drugoj stihove Mike Antića.
Dragana: Ali za razliku od nežnog uspavljivanja, koje možda i priliči nama kao devojkama i glumicama, najspecifičnija stvar kod moje Tijane je buđunje. Ne znam da li bi ljudi koji je ne vole trpeli zvuk njenog alarma, koji je jeziv, kao iz rudnika. Mislila sam da sam ja teška za buđenje, ipak buditi Tijanu je pravi horor.

Story: U čemu se vas dve razlikujete?
Dragana: Razlikujemo se u veoma malo stvari. Iz različitih smo krajeva, ja sam mediteranska duša, dok je Tijana gradsko dete i ume bolje nego ja da odreaguje u klasičnim međuljudskim odnosima.  Više idem srcem, dok je ona racionalno emotivna.
Story: Da li je tačno da se današnji muškarci plaše mladih i uspešnih devojaka?
Dragana: Da, ali oni koji još uvek traže sebe i nisu se ostvarili plaše se uspešnih žena. Tijana i ja imamo veliko samopouzdanje u sebe i veliku sigurnost.
Tijana: Mislim da se plaše baš te naše stabilnosti. Ali sve je manje takvih, bar međe onim tipovima muškaraca koji nama odgovaraju.
Story:  A koji je to tip muškaraca koji vama odgovara?
Tijana: Ne postoji tip, već postoji to neko prepoznavanje koje se dogodi između dvoje ljudi. Ne verujem u ljubav na prvi pogled, već u prepoznavanje i u ljubavi i u prijateljstvu.
Story: Šta vi mislite da li je prednost ili mana da se zabavljate sa dečkom koji se bavi istim poslom kao i vi?
Dragana: Ne želim da imam stav o tome, jer nikada ne znam šta će sutra da se dogodi. Sve ima svoje prednosti i mane. Podržavam ljubav u svakom obliku. Nije bitno je da li neki par čine automehaničar i glumica ili glumac i glumica najvažnije je to da se između njih dogodila iskrena ljubav. A kada već govorimo o glumačkim emotivnim parovima, pre nekoliko večeri dok sam bila u Herceg Novom dogodilo mi se to da mi je prišao momak i pitao me je: Hoćeš li da budeš moja Milena Dravić, a ja tvoj Dragan Nikolić. (Smeh)

Story: Da li su muškarci inovativni kada je reč o prilasku devojkama?
Tijana: Da, da, baš su inovativni! (Smeh) Volim te igre i prilaske.
Story: Kakve ste vas dve kada ste zaljubljene?
Dragana: Na meni se to mnogo više vidi nego na Tijani. Kada sam zaljubljena ništa ne vidim kao ovca sam. Tijana me uči da ne budem takva i da se zbog ljubavi ne zatebelesam, da život ipak ide dalje i da obaveze treba da se završavaju.
Tijana: Imam i ja te momente. Obe nas na neki način ljubav pokreće i sputava u poslu, zato što se kako Dragana kaže zatelebesamo. Ja sam ipak racionalnija i vučem je u stvarni svet...
Story: Naučile ste da baratate sa vatrenim oružjem, a koja su najopasnija ženska oružja?
Dragana: Manipulacija. Posebno manipulacija u ljubavi, to je nešto nastrašnije, bez obzira da li je reč o muškarcima ili ženama. Nekoliko puta sam bila u situaciji da se zapitam da li je neko toliko pobedio moju inteligenciju da može da me izmanipuliše. To je ono čega se stvarno plašim.
Tijana: U pozitivnom smislu mislim da je to emotivna inteligencija, koja je najbitnija, ali i koju retko ko poseduje. A šarm je moje tajno oružje. (Smeh)
Story: Ko je emotivno inteligentniji muškarci ili žene?
Tijana: Pa žene.
Dragana: Emotivna zrelost je veća kod žena nego kod muškaraca. Mislim da će žene u budućnosti postati manje ženstvene, biće sve jače i grublje  kao muškarci. Ne bih volela da se to desi.
Story: Na koji način provodite svoje slobodno vreme?
Tijanu: Uz kvalitetno štivo, obe volimo da čitamo, a tako najlakše pronalazimo beg od svakodnevnog stresa.
Dragana: Ne čitamo krimiće, već poeziju i često svoja osećanja opisujemo stihovima nekih pesama.
Story: A da li vas je nekada neki muškarac osvojio stihovima?
Dragana: Obično takve muškarce nazivamo papučarima. (Smeh) Ne.
Story: Volite romantične stihove, a muškarce koji pokušavaju da vas osvoje njima nazivate papučarima...
Dragana: Svaka žena voli nežnost. Ali potrebno je da se poklope prava osoba, trenutak... Bilo koju vrstu nametljivosti te vrste ne podnosim.
Tijana: Ne volimo da nam se previše sve daje i povlađuje.  Nismo uopšete komplikovane, potrebno je samo da taj neko pronađe zlatnu sredinu. Treba znati kako nam prići i emotivno nas zadovoljiti, to nije ništa krupno i veliko već samo sitnica... Ali naravno bez usiljenosti.
Dragana: To jedan pogled. Pravi pogled u pravom trenutku. To nije ni reč, to nije ni pesma...

Story: Da li ljubav obuzdava vaš temperamenti duh?
Tijana: Teško, mi smo veselog i divljeg duha.
Dragana: Menja nam se samo fizijonomija lica.
Story: Kakve ste bile u tinejdžerskim danima?
Tijana: Bila sam veoma nemirnog duha, ali nestašna sa pokrićem. Postojali su neki trenuci kada su morali malo da me obuzdaju, ali sam uprkos tome uvek imala pravo na svoj izbor. Najgori su bili momenti kada sebi nisam mogla da kažem ne.
Dragana: Mene nisu smirivali uopšte! Sada kada razmislim ne znam kako bih ja postupila da sam roditelj u takvoj situaciji, često su se šalili da u sebi imam crva koji mi ne da mira. Treće sam dete pa su me nekako pustili, nisu me sputavali, a i na vreme su shvatili da je meni svako ne, bilo duplo da. Bila sam baš divlja, ali u pozitivnom smislu.
Story: Kako vidite sebe za pet godina?
Dragana: Verujem da ću za pet godina biti drugačija zrelija, i da ću davati drugačiju formu sebe od danas, tako da bih volela da sada dajem sebe najbolje i najviše što mogu.
Tijana: Trenutno uživam u svemu što nam ovaj trenutak pruža, ne razmišljam o tome šta će se desiti kroz nekoliko godina, ali verujem da bolje sutra postoji i da smo mi mladi glumci budućnos televizije, filma i pozorišta...

Коментари

Популарни постови са овог блога

biografija Radovana Vujovica (Ris)

biografija Tijane Pecencic ( Zimce)

Vojna akademija (serija)