Dragana Dabović: Pred ogledalom


Talentovana mlada glumica, koju je publika zavolela prvo u serijalu ‘Na terapiji’ u ulozi  devojčice Ane, a potom i u ulozi Ines Šašvari u seriji ‘Vojna akademija’, kasno je počela da koristi mejkap, najviše pažnje posvećuje nezi lica, posebno uživa u masažama, a žustar temperament i aktivan život omogućuju joj da održi vitku linju.

Kada ste počeli da se šminkate?

- Kasno, a moja potreba za tim javila se iz želje da izgledam ženstvenije. Bila sam poprilično muškobanjasta sve do pred kraj srednje škole. I danas se prepričavaju moje “muke” kad su me šminkali za veliku maturu. To objektivno nije bilo ništa preterano, ali je za mene bilo isuviše. Preplakala sam skoro celu maturu, sve dok
mi suze nisu isprale svu šminku.

Jeste li sami svoj majstor, ili šminkanje radije prepuštate profesionalcima?

- Kad su važne prilike, više volim da zatvorim oči, pa da kad ih otvorim upoznam neku drugačiju sebe. Svesna sam da posedujem moć transformacije, a mejkap to i te kako pojačava.

Čemu posvećujete najviše pažnje?

- Čišćenju kože lica i redovnom nanošenju  hidratantne kreme. I jedno i drugo su mi među najslađim večernjim ritualima, naročito nakon snimajućeg dana kada mi se čini da mi koža kaže jedno veliko “hvala”.

Šta volite da istaknete na licu?

- Uvek oči, ali ne preterano, jer su prirodno krupne. Volim da one budu našminkane baš onako kako želim, a sve drugo je manje važno.

Koje boje senki i ruževa najviše volite?

- Češće biram svetlije senke - boje meda, bež, svetlobraon ili belu, a kombinujem ih sa crnim ajlajnerom koji ne preskačem. Karmine retko koristim, osim u posebnim situacijama, a tad biram crveni.

Šminkate li se privatno?

- Veoma diskretno. Trudim se da lice odmorim što više mogu.

Idete li na fitnes?

- Idem, ali kampanjski. Češće pričam kako želim, hoću i moram da vežbam. Mada, uspevam i da se latim posla i tad shvatim da mi je to nedostajalo. Sport je sastavni deo mog života. Neko vreme bavila sam se plivanjem. Svaka fizička aktivnost znači ne samo telu već i vedrom duhu. Kad ne stižem da idem na bazen ili u teretanu, onda žučno navijam sa tribina na vaterpolo utakmicama.

Kako održavate liniju?

- Mediteransko podneblje u kom sam odrasla poznato je po laganijoj hrani ali i po životnom stilu  koji podrazumeva mnogo aktivnosti. Po prirodi sam temperamentna i žustra, prava Mediteranka, a sve to zajedno daje vitku liniju.

Jeste li redovni kod kozmetičara, manikira i pedikira?

- Jesam, i to ne smatram luksuzom već osnovnom brigom o sebi i svom telu. Takođe uživam u masažama koje me potpuno preporode i nikad ne žalim novac za njih.

Kada ste sebi najlepši?

Kad sam zaljubljena.

Koju biste poznatu ženu izdvojili kao najbolji primer negovane i doterane dame?

- Tanju Bošković. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

biografija Radovana Vujovica (Ris)

biografija Tijane Pecencic ( Zimce)

Vojna akademija (serija)